بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان

بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان

ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO Color

ساعت میبرو کالر (Mibro Color) از برند شیائومی یکی از ساعت‌های بسیار خوب، با ارزش خرید بالا در این رنج قیمت است. این ساعت شیپ مربعی دارد و خیلی شبیه به اپل واچ است. ساعت هوشمند Mibro Color وزن بسیار سبکی هم دارد (52 گرم) و اندازه آن هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان بسیار مناسب است. بند این ساعت هوشمند شیائومی از جنس سیلیکون، از نوع سگکی میباشد و بسیار راحت تعویض می‌شود.

فریم این ساعت از جنس آلومینیوم است که مقاوم و بسیار سبک است. روی صفحه نمایش ساعت هوشمند Mibro Color یک لایه شیشه وجود دارد تا از صفحه نمایش آن، در برابر خط و خش و شکستگی جلوگیری کند. این ساعت یک صفحه نمایش با رزولوشن HD دارد و اندازه آن 1.57 اینچ است. صفحه نمایش این ساعت آیکون‌ها و برنامه‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد و بسیار روان و کار راه‌انداز است. این ساعت واچ فیس‌های متغیری دارد تا هر کس با توجه به سلیقه‌اش از آن استفاده کند همچنین می‌توانید واچ فیس‌های دیگری غیر از آن‌هایی که روی ساعت هست را از برنامه خود ساعت دانلود کنید.

مشخصات ساعت هوشمند میبرو کالر

ساعت هوشمند Mibro Color دارای یک سنسور ضربان قلب است که شما می‌توانید از آن به صورت 24 ساعته استفاده کنید و عملکرد دقیق و خوبی دارد. ساعت هوشمند میبرو کالر قابلیت ردیابی فعالیت‌های روزانه شما را دارد که میزان قدم‌ها را با میزان کالری سوزانده شده توسط شما و میزان مسافت طی شده را نمایش می‌دهد. برای ورزش کاران همچنین این ساعت دارای 15 ورزش مختلف است که جزو تاپ ترین ورزش‌های روز دنیا هستند.میبرو کالر دارای سنسور کیفیت خواب است، زمانی که شما موقع خوابیدن آن را به دست خود ببندید میزان خواب شما و کیفیت خواب شما را مورد سنجش قرار می‌دهد. ساعت میبرو کالر دارای گواهی 5 اتمسفر است که تا عمق 50 متر در زیر آب هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید همچنین زبان این ساعت انگلیسی است اما از پیام‌های فارسی پشتیبانی می‌کند و تمامی پیامک‌های شما و تماس‌هایتان را نمایش می‌دهد.

ساعت هوشمند میبرو کالر (Mibro Color) به تمامی گوشی‌های اندروید و IOS متصل می‌شود و سازگاری خوبی با این گوشی‌ها دارد. این ساعت دارای یک باتری تقریبا 300 میلی آمپری است که در استفاده معمولی بین 10 روز تا 14 روز به شما شارژدهی می‌دهد که فول شارژ شدن باتری این ساعت هوشمند حدود 50 دقیقه طول می‌کشد. یکی دیگر از سنسور‌های مهم دیگری که روی این ساعت وجود دارد GPS آن است که در انجام حرکات ورزشی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

اگر به دنبال یک ساعت با ظاهر مربعی شبیه به اپل واچ می‌گردید که با انواع مختلف گوشی‌های خود متصل کنید و از کیفیت خوبی برخوردار باشد ما این ساعت هوشمند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت این ساعت هوشمند در بازه یک میلیون تا یک میلیون و صد هزار تومان است که باعث شده به یکی از بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون تومان تبدیل شود.

ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO Lite

یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون تومان، میبرو لایت MIBRO Lite است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ساعت ظاهر گرد مانندی دارد و بسیار سبک است و از ضخامت کمی برخوردار است این ساعت هم فریم دوری‌اش از جنس آلومینیوم است که سبک و مقاوم است. وزن این ساعت حدود 48 گرم است و ضخامت آن 9.8 میلی متر است که در طول روز باعث اذیت کردن دست شما نمی‌شود؛ حتی شما متوجه وجود ساعت روی دست خود نمی‌شوید.

مشخصات ساعت هوشمند میبرو لایت

این ساعت اندازه ثابتی دارد و هم برای مچ آقایون و خانوم‌ها اندازه مناسبی دارد و دارای بند سیلیکونی است که از نوع سگکی است و همچنین شما می‌توانید بند‌های این ساعت را به راحتی تعویض کنید. صفحه نمایش این ساعت از نوع AMOLED است که باکیفیت و بسیار کم‌مصرف است در محیط کاربری روان است و شما را اذیت نمی‌کند.

سایز صفحه نمایش این ساعت 1.6 اینچ است که اگر به دنبال یک ساعت با اندازه صفحه نمایش مناسب نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک می‌گردید ساعت هوشمند میبرو لایت MIBRO Lite پیشنهاد خوبی است. این ساعت هم مثل بقیه ساعت‌های شیائومی واچ فیس متغیری دارد و شما می‌توانید از برنامه خودش هم واچ فیس‌های دیگری دانلود کنید.

این ساعت از طریق برنامه میبرو فیت به گوشی هوشمند شما وصل می‌شود. شما می‌توانید این برنامه را هم از پلی استور و هم از اپ استور دانلود کنید زیرا این ساعت هوشمند به گوشی‌های اندرویدی متصل می‌شود و هم به گوشی‌های IOS و خیال شما از وصل شدن این مدل ساعت با گوشی شما را راحت می‌کند. این ساعت دارای یک باتری با ظرفیت 230 میلی‌آمپری است که به شما بین یک هفته تا 10 روز شارژ دهی می‌دهد.

ساعت هوشمند میبرو لایت MIBRO Lite بصورت مغناطیسی شارژ می‌شود و حدود 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد.در مجموع از لحاظ پکیج باتری عملکرد خوبی را به شما ارائه می‌دهد. این ساعت دارای یک سنسور ضربان قلب است که می‌تواند به صورت 24 ساعت کار کند یکی دیگر از سنسور‌های منحصر به فرد این ساعت سنسور اکسیژن خون آن است که در این رنج قیمت کمتر دیده میشود. همچنین این ساعت دارای سنسور‌ تحلیل خواب است برای سنجش میزان کیفیت خواب، سنسور ردیابی استرس برای تشخیص میزان استرس و دفع آن است.

ساعت هوشمند میبرو لایت MIBRO Lite دارای 15 حالت ورزشی متنوع است که میتوانید از آن استفاده کنید. از برنامه‌های مهم ساعت می‌توان به کوک کردن ساعت برای یادآوری و برنامه تنفس که برای مدیتیشن است اشاره کرد. این ساعت دارای برنامه تحلیل فعالیت‌های روزانه شماست که میزان قدم های شما و میزان مسافتی که راه رفته‌اید، به علاوه میزان کالری سوزانده شده توسط شما را نمایش می‌دهد.

میبرو لایت دارای گواهی IP68 است که به معنای این است که ضد آب و گرد و غبار است. پس اگر موقع باران و یا شستن دست‌هایتان، ساعت به دست داشته باشید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. ساعت MIBRO Lite همچنین از بهترین و پیشرفته ترین نوع بلوثوت یعنی نسخه 5 آن استفاده می‌کند که در برقراری ارتباط با گوشی موبایل موثر است. زبان این ساعت انگلیسی است اما از پیام‌های فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید تمامی پیامک های خود را از تمام برنامه‌های گوشی خود به راحتی ببینید همچنین تمامی تماس‌های شما را نمایش می‌دهد که شما می‌توانید از روی ساعت آن را قطع کنید و نام مخاطب و شماره تلفن را بر روی ساعت خود ببینید.

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سازگار با تمامی گوشی‌ها و قیمت مناسب و کیفیت ساخت خوب می‌گردید که اکثر سنسور‌های موجود را داشته باشد ما ساعت هوشمند میبرو لایت MIBRO Lite را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO X1

یکی دیگر از محصولات شرکت میبرو MIBRO X1 است که ساعت بسیار عالی در این رنج قیمت است. این ساعت ظاهری گرد شکل دارد و وزن آن تنها 52 گرم است که در طول روز حتی شما متوجه حضور ساعت روی دست هایتان نمی‌شوید. ساعت هوشمند میبرو X1 از لحاظ سایز بندی فقط یک مدل 1.3 اینچی دارد که برای آقایان و بانوان اندازه مناسبی دارد. همچنین این ساعت ظاهری اسپورت دارد که مناسب برای جوانان دارد.

ساعت هوشمند میبرو X1

نوع بند ساعت هوشمند میبرو MIBRO X1 از نوع سگکی و جنس آن از سیلیکون است؛ همچنین بند‌های این ساعت قابل تعویض است. جنس بدنه این ساعت ترکیبی از فلز و پلاستیک است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد؛ وزن کم این ساعت را مدیون جنس بدنه آن هستیم.

صفحه نمایش این ساعت 1.3 اینچی امولد است که کیفیت آیکون و برنامه های ساعت را به خوبی نمایش می‌دهد. نمایشگر میبرو X1 عمق رنگ مشکی خوبی دارد و روشنایی آن خوب و قابل قبول است. در این رنج قیمت ساعت‌های کمی هستند که از صفحه نمایش امولد استفاده می‌کنند؛ این موضوع میتواند نقطه بسیار مثبتی برای یک ساعت هوشمند زیر 2 میلیون تومان باشد.

در قسمت کناری این ساعت دو کلید فیزیکی قرار دارد که یکی برای خاموش کردن ساعت و دیگری دکمه Back است که برای حرکت بین منو ها و برنامه ها کاربرد دارد. در قسمت پشتی ساعت محل قرار گیری سنسور‌ها و شارژر مغناطیسی است. این ساعت با استفاده از جدیدترین نسخه بلوتوث یعنی نسخه 5 به گوشی متصل می‌شود که در کیفیت اتصال بسیار تاثیر گذار است همچنین این ساعت به گوشی‌های با اندروید 5 به بالا و IOS 10 به بالا متصل می‌شود.

یکی از ویژگی های مهم این ساعت پشتیبانی از زبان فارسی در منو هایش است همچنین پیامک های فارسی را بدون مشکل نمایش می‌دهد.

این ساعت دارای 38 حرکت ورزشی تاپ دنیا است که برای ورزشکاران ویژگی بسیار خوبی است. این ساعت امکان پایش کیفیت خواب دارد که میزان عمیق بودن و میزان خواب تان را به شما نمایش می‌دهد. این ساعت دارای سنسور پایشگر اکسیژن خون است که یکی دیگر از ویژگی های خوب این ساعت است. علاوه بر سنسور اکسیژن خون، شمارنده ضربان قلب در این ساعت هوشمند تعبیه شده است. میبرو X1 هم مثل ساعت های دیگر قابلیت تغییر واچ فیس را دارد که لازم است آنها را از اپلیکشن مخصوص به آن، دانلود کنید.

از ویژگی‌های دیگر این ساعت، مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار است. گواهی 5ATM در ساعت هوشمند میبرو X1 به این معنا است که تا عمق 50 متر در زیر آب (به مدت 30 دقیقه) برایش مشکلی پیش نمی‌اید. از لحاظ پکیج شارژدهی این ساعت دارای یک باتری 350 میلی‌آمپر است که می‌تواند به مدت دو هفته شارژدهی داشته باشد. شارژ شدن این ساعت از طریق یک کابل که یک سر آن قسمت مغناطیسی دارد، انجام می‌شود که فول شارژ شدنش حدود 4 ساعت زمان می‌برد؛ این مقدار زمان یکی از نقاط ضعف این ساعت است.

ساعت هوشمند آی می لب مدل IMILAB W01

ساعت IMILAB W01 از ساعت های بسیار عالی در رنج قیمت زیر 2 میلیون تومان است که ظاهری شبیه به اپل واچ دارد زیرا این ساعت ظاهری مربع شکل دارد و کاملا تخت است. IMILAB W01 در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شده است که از پرطرفدارترین رنگ‌ها محسوب می‌شود.

این ساعت همچنین از لحاظ سایز بندی فقط در یک مدل عرضه شده است و اندازه آن برای مچ مرد‌ها و خانم‌ها بسیار مناسب است بدنه این ساعت همچنین از استیل است که بسیار مقاوم و خوش ساخت است و در برابر خوردگی و خط و خش تا حدودی مقاوم است.

ساعت هوشمند IMILAB W01 وزن حدود 38 گرم دارد که حتی برای دست کودکان هم مناسب است. این ساعت یک صفحه نمایش 1.69 اینچی دارد که از کیفیت خوبی برخوردار است. این ساعت یک باتری 220 میلی آمپری دارد که بین 10 تا 14 روز به شما شارژدهی می‌دهد و فول شارژ شدن آن حدود یک ساعت به وسیله یک کابل شارژ مغناطیسی انجام می‌شود.

ساعت هوشمند IMILAB W01 دارای 70 حرکت ورزشی است که تقریبا اکثر ورزش‌های دنیا را شامل می‌شود و بین ساعت ها در این رنج قیمت یک ویژگی مثبت است. این ساعت سنسورهای پایش ضربان قلب و اکسیژن خون و پایش خواب را دارد که در ایران به خوبی کار می‌کند. همچنین این ساعت از قابلیت ساعت زنگ‌دار و اعلان تماس یا پیام نیز برخوردار است.

ساعت هوشمند IMILAB W01 دارای فناوری 3ATM است که تضمین کننده مقاومت این ساعت در برابر آب است در نتیجه هنگام شستن دست و حتی حمام کردن و شنا کردن نباید نگران خراب شدن این محصول باشید. یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این محصول که بسیار برای بانوان کاربردی است؛ امکان پایش سلامتی خانوم ها است: برای مثال هشدار چرخه قاعدگی دارد، دارا بودن چنین ویژگی ممکن است بسیاری از بانوان را به بررسی و انتخاب این محصول ترغیب کند.

این ساعت امکان نظارت بر فعالیت‌های روزانه را دارد که میزان قدم‌ها و مسافتی که طی کرده‌اید به علاوه میزان کالری که توسط شما سوزانده شده را نشان می‌دهد. تنظیمات این ساعت به زبان انگلیسی است اما از پیام های فارسی به صورت کامل پشتیبانی می‌کند و حتی تماس‌ها را به شما با نام و شماره مخاطب نمایش می‌دهد البته شما می‌توانید این اعلانات را از روی ساعت قطع کنید. IMILAB W01 سازگار با انواع گوشی‌های اندرویدی و آیفون است و برای اتصال به آن با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود.

در صورتی که قصد دارید هزینه کمتری بابت خرید ساعت هوشمند بپردازید، پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان را در وبسایت مدیافناوری بخوانید!

ساعت هوشمند هایلو مدل HAYLOU RS3

ساعت هوشمند هایلو مدل RS3 یک ساعت زیبا با طراحی مدرن در رنج قیمت تا 2 میلیون تومان است که ارزش خرید بالایی دارد. این ساعت به شکل دایره است و سایز بسیار مناسب و معقولی دارد که نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک! جنس فریم دور این ساعت هم از فلز است که آن را بسیار خوش کیفیت کرده است و در برابر ضربه خوردگی نیز مقاوم است.

ساعت هایلو RS3 دارای یک صفحه نمایش از نوع AMOLED است که رزولوشن آن 390 × 390 است. همچنین در محیط کاربری این صفحه نمایش بسیار خوب و روان است و به هیچ عنوان آیکون‌ها و برنامه‌ها را به صورت پیکسلی نمایش نمی‌دهد.

ساعت هوشمند هایلو مدل RS3 از وزن کم برخوردار است (46 گرم) که در طول مدتی که در دستان شما است اصلا شما را اذیت نمی‌کند. این ساعت مثل بقیه ساعت ها دارای بند سیلیکون است که ضد حساسیت است و قابلیت تعویض دارد.

این ساعت گواهی نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر را دارد که تا عمق 50 متر به مدت 10 دقیقه دوام می‌آورد و خیال شما از لحاظ ضد آب بودن این ساعت راحت باشد. این ساعت یک سیستم عامل اختصاصی دارد که هم با اندروید و هم با IOS سازگاری کامل دارد.

این ساعت قابلیت مکالمه ندارد اما تماس های شما را با نام و شماره تلفن مخاطب نشان می‌دهد البته شما می‌توانید تماس را از روی ساعت قطع کنید. این ساعت یک باتری با ظرفیت 230 میلی آمپر دارد که تا 21 روز در حالت استفاده معمولی و تا 13 روز با پایش مداوم ضربان قلب به شما شارژدهی می‌دهد.

هایلو RS3 حسگر اپتیکال ضربان قلب دارد که ضربان قلب شما را به دقیقی پایش می‌کند یکی دیگر از حسگر های مهم در این ساعت سنسور اکسیژن خون است که می‌تواند میزان سطح اکسیژن خون شما را نمایش دهد. هایلو RS3 دارای 14 حرکت ورزشی است که برای فیتنس ها می‌تواند مهم باشد. در برخی ورزش ها که نیاز به اندازه گیری سرعت وجود دارد این ساعت یک حسگر شتاب سنج دارد که سرعت شما را حین انجام برخی از ورزش ها مانند دوچرخه سواری یا دو به شما نمایش می‌دهد.

این ساعت هوشمند هایلو همچنین دارای سنسور پایش وضعیت خواب است که در کیفیت خواب می‌تواند به شما کمک کند همچنین این ساعت برای سلامتی برنامه تمرین تنفس دارد که باعث می‌شود انرژی شما در طول روز بیشتر شود و اگر در طول روز شما به مدت زیادی بنشینید این ساعت به شما هشدار می‌دهد که کمی تحرک داشته باشید.

این ساعت قابلیت شخصی سازی واچ فیس دارد و امکان تعویض آن ها هم هست که شما می‌توانید هم از برنامه و از روی ساعت به یک سری از واچ فیس ها دسترسی داشته باشید. زبان منو این ساعت انگلیسی است اما شما می‌توانید پیام های فارسی را به درستی دریافت کنید و از این بابت برای شما مشکلی پیش نمی‌آید. از برنامه های این ساعت می‌توان به تقویم، تایمر، هشدار بیدار باش برای زمان مسافرت و رانندگی کنترل موسیقی اشاره کرد که کار شما را در طول روز بسیار راحت تر می‌کند زیرا شما می‌توانید روی این ساعت آلارم تنظیم کنید و دیگر هیچ چیز را فراموش نکنید. اگر گوشی تان گم شد اصلا نگران نباشید زیرا شما می‌توانید با این ساعت به گوشی تان فرمان بدید که از خود صدای بلند تولید کند و شما می‌توانید آن را به راحتی پیدا کنید حتی این ساعت نرم افزار آب و هوا را هم دارد که دیگر نیاز نیست از گوشی خود آب و هوا را چک کنید زیرا این ساعت آب و هوا را بسیار دقیق و درست نمایش می‌دهد.

جمع بندی

در این محتوا سعی کردیم شما را با بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان آشنا کنیم که بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. از مهمترین فاکتورها برای سنجش بهترین ساعت هوشمند، امکاناتی همچون صفحه نمایش باکیفیت، توان شارژددهی، امکاناتی نظیر نمایش نوتیفیکیشن‌ها مانند تماس‌ها و پیامک‌ها است. در صورتی که در انتخاب ساعت هوشمند مورد نظرتان سوال یا ابهامی دارید میتوانید با بخش فروش آسیاتل تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان کدام است؟
زیر 2 میلیون تومان ساعت های متنوعی وجود دارد و نمیتوان برتری نسبت به دیگری در نظر گرفت اما ساعت های محبوبی همچون میبرو X1 و imilab w01 میتوانند به عنوان بهترین ساعت های زیر 2 میلیون تومان در نظر داشت.

ساعت های این رنج قیمت قابلیت سیمکارت خور هستند؟
خیر! تمامی ساعت های هوشمندی که در این محتوا نام برده شده است قابلیت پشتیبانی از سیمکارت را ندارند.

بهترین کیفیت صفحه نمایش را در بین ساعت های هوشمند زیر 2 میلیون، مربوط به کدام است؟
در بین نمایشگرهای ساعت های هوشمند، آنهایی که از پنل AMOLED بهره‌مند هستند، کیفیتی به مراتب بالاتر از صفحه نمایش های LCD دارند. البته لازم است روشنایی صفحه نمایش را هم در نظر داشته باشید.

ساعت های هوشمند را باید با چه آداپتوری شارژ کنیم؟
در جعبه ساعت های هوشمند، کابل مربوط به شارژ ساعت قرار دارند که بیشتر آنها توسط داک شارژ تغذیه میشوند. یک سر این کابل از نوع USB-A است که میتوانید به آداپتور گوشی خود متصل کنید.

نویسنده: متین مهتابی

محصولات مرتبط در آسیاتل

ناموجود

ساعت و مچ بند هوشمند

ساعت هوشمند imilab مدل W01

1,000,000 تومان
ناموجود
1,375,000 تومان
ناموجود
1,500,000 تومان
ناموجود
1,100,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *