بهترین پاوربانک تا 500 هزار تومان

بهترین پاوربانک تا 500 هزار تومان

با توجه به محدودیت ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند، بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که برای خود پاوربانکی خریداری کنند که در شرایط اضطراری مانند مسافرت، در مواقعی که برق قطع شده یا حتی شارژر در دسترس نیست، بتوانند به وسیله آن گوشی‌شان را شارژ نمایند. این‌بار در سایت آسیاتل می‌خواهیم شما را با بهترین پاوربانک تا 500 هزار تومان آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک انکر A1214 PowerCore یکی از باظرفیت‌ترین شارژرهای همراه است که نسبت به دیگر موارد مشابه، قیمت کمتری دارد. این وسیله که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده، با وزن 240 گرمی بسیار قابل حمل بوده و به خاطر طول 97 * عرض 80 * ضخامت 22 میلی‌متری خیلی سبک است و خریداران می‌توانند آن را به راحتی درون جیب خود گذاشته و هر کجا که دوست دارند ببرند و در صورت نیاز گوشی‌شان را شارژ کنند.

پاوربانک انکر A1214 PowerCore که ظرفیت اسمی 10400 میلی‌آمپری دارد، می‌تواند گوشی آیفون 6 را چهار بار، گوشی آیفون 6 پلاس یا گلکسی اس 6 را دو بار و یا آیپد ایر را یک بار شارژ کند.

این شارژر همراه از دو تکنولوژی اختصاصی PowerIQ و VoltageBoost پشتیبانی می‌کند تا این اطمینان خاطر را به کاربران بدهد که با بیشترین سرعت ممکن که به 3 آمپر می‌رسد، انرژی را منتقل می‌کند. دیگر مزیت این فناوری آن است که می‌توان همزمان یک تبلت آیپد و یک گوشی آیفون را با بیشترین سرعت شارژ کرد.

انکر این محصولش را به تکنولوژی‌های خاصی مجهز کرده که باعث می‌شوند هم مدار خودِ پاوربانک سالم بماند و آسیبی نبیند و هم گوشی و کاربر از خطرات احتمالی در امان باشند.

دیگر تکنولوژی گنجانده شده در پاوربانک انکر A1214 PowerCore، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع و سازگاری با فناوری iQ است. اگر این شارژر همراه را روی زمین بگذارید، در سمت راست فریم پلاستیکی آن دو پورت USB و یک پورت ورودی microUSB را خواهید دید. روی خودِ بدنه هم چهار چراغ LED را مشاهده خواهید کرد که بیانگر انرژی باقی مانده درون شارژر خواهند بود. در سمت چپ نیز برند ANKER حک شده است.

پاوربانک انکر مدل A1266 PowerCore Speed با ظرفیت 10050 میلی‌آمپر ساعت

انکر A1266 PowerCore Speed یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌ها تا 500 هزار تومان است که تنها 198 گرم وزن دارد و با ابعاد 100 * 63 * 22 میلی‌متری بسیار کامپکت و کوچک می‌باشد.

این شارژر همراه که تنها در رنگ مشکی تولید شده، ظرفیت اسمی 10050 میلی‌آمپری دارد به همین دلیل می‌تواند اکثر گوشی‌های هوشمند را به مدت 2 یا 3 بار و تبلت‌ها را به مدت 1 بار شارژ کند (البته این موضوع بستگی به ظرفیت باتری گوشی یا تبلت شما نیز دارد).

انکر A1266 PowerCore Speed از ترکیب سه تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد تا خیال کاربران را از اینکه موبایل یا تبلت‌شان در کمترین زمان ممکن شارژ می‌شود، راحت سازد. بر این اساس، هیچ‌گاه نباید نگران طولانی شدن فرآیند شارژ شدن گوشی باشید.

همچون پاوربانک انکر A1214 PowerCore که پیش‌تر در مورد آن صحبت کردیم، انکر A1266 PowerCore Speed هم به تکنولوژی‌های خاصی تجهیز شده که از آسیب دیدن مدار خودِ پاوربانک و صدمه دیدن کاربر و تلفن همراه جلوگیری خواهند کرد.

در سمت راست بدنه این شارژر، یک ورودی microUSB و یک پورت USB نسخه 3.0 دیده می‌شود و این یعنی انرژی مورد نیاز گوشی‌ها با بیشترین سرعتی که امکان‌پذیر است، منتقل خواهد شد. همچنین، انکر روی بدنه این محصولش که یکی از بهترین پاوربانک‌ها تا 500 هزار تومان به شمار می‌رود، چهار چراغ LED گذاشته تا کاربران را از میزان انرژی باقی مانده درون آن آگاه سازد.

این شارژر همراه از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 شرکت کووالکوم پشتیبانی می‌کند به همین دلیل شدت جریان آن 2.0 و 2.4 آمپر خواهد بود.

پاوربانک راوپاور مدل RP-PB195 با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

یکی از دیگر بهترین پاوربانک‌ها تا 500 هزار تومان راوپاور RP-PB195 است که ظرفیت 10000 میلی‌آمپری دارد. روی بدنه این شارژر همراه، بر خلاف دیگر پاوربانک‌های بازار خطوط موربی دیده می‌شود که سبب خواهند شد کاربران راحت‌تر آن را در دست بگیرند و اصطلاحاً بدنه این وسیله لغزندگی کمتری داشته باشد.

پاوربانک راوپاور RP-PB195 که در رنگ مشکی ساخته شده، دو درگاه خروجی برای شارژ کردن گوشی‌ها، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های هوشمند دارد که یکی از آنها (پورت سمت چپ) از تکنولوژی Power Delivery پشتیبانی می‌کند. دیگر درگاه‌های آن هم USB و microUSB هستند. باید به این نکته اشاره کنیم که فناوری Power Delivery یا به اختصار PD به درگاه USB-C مربوط بوده و درگاه USB هم با فناوری شارژ سریع شرکت کووالکوم سازگار است.

یکی دیگر از مزایای راوپاور RP-PB195 آن است که می‌تواند با توان 18 واتی وسایل مختلف را شارژ کند. اما چنان‌چه هندزفری بیسیم، اسپیکر بلوتوثی، دستبند یا ساعت هوشمند و گجت‌های این‌چنینی دارید که برای شارژ شدن به سرعت پایین‌تری نیاز دارند، نگران نباشید زیرا این شارژر همراه از تکنولوژی Low Power Mode (به اختصار LPM) پشتیبانی می‌کند و می‌تواند انرژی مورد نیاز هر کدام از دستگاه‌های نامبرده را با سرعت کمتری منتقل نماید.

همچنین، روی بدنه این پاوربانک که پوشش منحصربفرد ضد خط و خش دارد، چهار چراغ LED به چشم می‌خورد که بیانگر فعال بودن تکنولوژی شارژ سریع می‌باشند.

پاوربانک راوپاور مدل RP-PB197 با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

چهارمین و یکی از بهترین پاوربانک‌ها تا 500 هزار تومان، راوپاور RP-PB197 است که ظرفیت 10000 میلی‌آمپری دارد و در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و طلایی تولید شده است.

این شارژر همراه که قادر است آیفون 12 را تا سه بار به صورت تمام و کمال شارژ کند، به تکنولوژی‌های مختلفی اعم از شارژ سریع کووالکوم نسخه 3.0 و Power Delivery مجهز است تا خرید آن را به کسانی که به دنبال بهترین پاوربانک تا 500 هزار تومان هستند، به شدت پیشنهاد کنیم.

انرژی وارد شده به این وسیله 5 ولت و انرژی خارج شده از آن 1.5، 2.0 و 3.0 آمپر است تا با هر نوع دستگاهی نظیر گوشی، تبلت، هندزفری، ساعت هوشمند، اسپیکر و . . . سازگار باشد.

پاوربانک راوپاور RP-PB197 در دو طرف خود دو درگاه خروجی دارد تا بتوانید همزمان دو گوشی را شارژ کنید. روی بدنه هم یک دکمه برای روشن و خاموش کردن و چهار چراغ LED برای مشاهده انرژی باقی مانده قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است که یکی از این درگاه‌ها به فناوری شارژ سریع (Quick Charge) و دیگری به فناوری Power Delivery مجهز است.

پاوربانک آینوبن مدل QPD-10 با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

پنجمین و آخرین شارژر همراه مطلب بهترین پاوربانک تا 500 هزار تومان، آینوبن QPD-10 است که 10000 میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت دارد.

آینوبن QPD-10 با وزن 300 گرمی و ابعاد 13.5 * 70 * 135.5 میلی‌متری شاید کمی بزرگ و سنگین به نظر بیاید ولی همین که می‌بینیم تعداد درگاه‌های آن به سه عدد می‌رسد، خیلی راحت می‌توانیم با جرم و اندازه‌هایش کنار بیاییم.

دو درگاه خروجی آن که از نوع USB 3.1 بوده و به تکنولوژی شارژ سریع مجهز هستند، در دو طرف و یک درگاه خروجی دیگر که USB Type-C است، در وسط قرار دارد و در کنار آن نیز پورت ورودی microUSB دیده می‌شود.

بدنه آینوبن QPD-10 از جنس آلیاژ فلز آلومینیوم ساخته شده بنابراین مقاومت بالایی خواهد داشت و به این آسانی‌ها روی آن خط و خش باقی نمی‌ماند. بر روی آن هم دکمه پاور جهت روشن و خاموش کردن این شارژر همراه تعبیه شده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که وقتی گوشی متصل به آینوبن QPD-10 کامل شارژ شد، خودِ پاوربانک به طور اتوماتیک خاموش می‌گردد تا انرژی به هدر نرود.

سرعت انتقال نیرو 2.0 و 3.2 آمپر است تا انرژی مورد نیاز گوشی‌ها، تبلت‌ها، هندزفری‌ها، دستبندها و ساعت‌های هوشمند و . . . با شتاب زیادی منتقل گردد. بر روی بدنه این پاوربانک چهار چراغ LED برای نشان دادن انرژی باقی مانده درون پاوربانک تعبیه شده است. ضمناً، نوع باتری‌های به کار رفته درون این شارژر همراه از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد.

جمع‌بندی

در این مطلب هدف آن بود تا شما را با بهترین پاوربانک تا 500 هزار تومان آشنا کرده و برای دستیابی به این هدف نیز به محصولات برندهای معتبری همچون انکر، راوپاور و آینوبن اشاره کردیم.

با در نظرگیری این پاوربانک‌ها، به یک نقطه مشترک می‌رسیم و آن هم این است که تقریباً هر پنج شارژر همراه معرفی شده در اینجا 10000 میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت دارند و می‌توانند به صورت میانگین هر نوع گوشی را تا 2 بار شارژ کنند.
در این میان، نکته‌ای که باید در هنگام خرید این وسایل به آن توجه کنید این است که چه چیزی بیشتر برایتان در اولویت قرار دارد. برای مثال، اگر قیمت برایتان مهم است، باید سراغ انکر A1214 PowerCore بروید.

اگر سرعت شارژ برایتان در اولویت است، خرید راوپاور RP-PB194 یا انکر A1266 PowerCore را انجام دهید و اگر هم کارهای سخت فنی انجام می‌دهید و بدنه مستحکم پاوربانک برایتان اهمیت دارد، راوپاور RP-PB195 بهترین گزینه خواهد بود.

در نهایت، چنانچه شارژ همزمان سه گوشی و تعداد درگاه‌های بیشتر را در اولویت گذاشته‌اید و می‌توانید کمی بیشتر از پانصد هزار تومان هزینه کنید، خرید پاوربانک آینوبن QPD-10 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *